sobota, 24 stycznia 2015

Unboxing #1 - Elf Hero with Fenix Gamezone

Pora na mój pierwszy unboxing. Jest to co prawda tylko blister, ale z figurką, którą zawsze chciałem mieć.  Zakupiłem ją z myślą o drużynie Elfów do Warheim'a.
Będzie świetnie pasowała jako ciężkozbrojny dowódca ze strażniczym feniksem.
 Prosty 3-częściowy model, jednakże tuż po otwarciu nastąpiła pierwsza niespodzianka: włócznia o dwóch grotach okazała się łukiem. Przynajmniej tak to trochę wygląda, w sumie zależy od pomalowania i wygięcia. Jak się mocniej wygnie to wygląda 100% jak łuk, a jak się pomaluje na włócznię to też raczej problemów nie będzie. Na stronie producenta wyglądało to tak.
A tak wygląda u mnie:


 Ostatnią ciekawostkę, tym razem  geograficzną, znalazłem na odwrocie opakowania. Komunikat dla kupujących: Hiszpania leży w Europie, a ta z kolei jest daleko od Chin :)

Odnośnie zaś samego wykonania modelu, nie mam żadnych zastrzeżeń. Minimalne odlewy, żadnych braków. Dobry, porządny metal. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz