niedziela, 11 stycznia 2015

Plany modelarskie A.D. 2015

A więc troszkę spóźniony plan na rok 2015
Bardzo ambitny, ale lepiej zrobić połową z długiej listy niż połowę z krótkiej :)


1. Mam zamiar skompletować armię HElfów zgodnie z poniższą rozpiską na 2000 punktów:
Lordowie:
Arcymag lvl 4
Mistrz Wiedzy Hoetha
Bohaterowie:
Szlachcic na gryfie ze sztandarem armii
Caradryan do pojedynków
Podstawowe
21 osobowy oddział Morskiej Straży
8 osobowy oddział Srebrnych Hełmów
5 osobowy oddział Ellyriańskich Jeźdźców
Specjalne
21 osobowy oddział Mistrzów Mieczy
Rzadkie
Lodowy Feniks
2. Zbrojna chorągiew z Kisleva to jest moja banda do warheima, którą zamierzam zbudować od podstaw. Nie wiem tylko jak z dostępnością modeli, więc to raczej projekt dwuletni.
3. Dorwałem niedawno książkę w pdf do tworzenia  papierowych makiet i zamierzam zrobić z niej użytek na potrzeby rozgrywek w Warheim'a
4.Ze względu na fakt, że pozostaję przy 8 edycji WFB zamierzam zacząć zbierać nową armię. Mój wybór padł na Tomb Kings-ów, mam nadzieję, że do końca roku dobiję do grywalnych 1000 punktów.
5. Wpadło mi w ręce Mighty Empire z 1990 roku, w wersji PL-beta, więc chciałbym ją wypróbować,ale do tego trzeba będzie dorobić mnóstwo akcesoriów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz