czwartek, 5 lutego 2015

Gość wysp #2 Tomb Banshee /Figurkowy Karnawał Blogowy

Tym razem podwójny post. Takie małe dwa w jednym.
Z jednej strony kolejny stały gość wysp- model Tomb Banshee. Dostałem go parę lat temu na urodziny, z początku traktowałem go jako niezbyt trafiony prezent, gdyż wtedy (to były początki mojej przygody z wfb, ale i ogólnie modelarstwa) moje myśli koncentrowały się wyłącznie na HE, dlatego blister z figurką spoczął na dnie szuflady. Pół roku później figurka odezwała się do mnie, wzywając abym ją pomalował na akurat nadchodzące halloween. I to by było na tyle w zwyczajnym poście z gościem wysp w tle, ale naszła mnie ochotę na dodanie, małego dodatku od HE, tak aby całościowo figurka wpisywała się w moją armię, a że temat obecnej FKB jest akurat o samotnych głowach....



Tu już w pełnej krasie
Oczywiście, wciąż  pracuję nad właściwą samotną głową,która będzie nietypowa, a to możecie uznać za drobną dygresję od tematu obecnej edycji.
Pozdrawiam z upalnych Wysp Elithis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz